Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:23 23 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

20 - 21 octombrie, magazinul METRO Militari Marea finală METRO Chef 2011

ro

24 Oct, 2011 16:33 1210 Marime text

Cei mai pricepuţi bucătari din ţară se vor întrece în Marea Finală a concursului METRO Chef, care va avea loc în 20 şi 21 octombrie. După o competiţie desfăşurată pe parcursul a şapte luni, câştigătorii vor primi aprecierile juriului, medaliile concursului şi câte o bursă de studiu, pentru fiecare dintre cei doi echipieri, la prestigiosul program „Authentique French Cuisine" al Institutului Paul Bocuse din Franţa.

Început în luna aprilie în magazinul METRO Băneasa, periplul gastronomic a continuat pe tot parcursul primăverii şi verii cu etapele regionale de la Iaşi, Craiova, Constanţa, Braşov, Timişoara şi Cluj, în care s-au selectat finaliştii METRO Chef 2011:

 Etapa regională Bucureşti: Marius Petruţ Buzdugan şi Dănuţ Panait (Restaurantul „La Cantine du Nicolai"),

 Etapa regională Bucureşti: Cornel Sami Corodianu şi Nicolae Mihai („Trattoria Diamond"),

 Etapa regională Iaşi: Mihai Năstase şi Cristian Fistos (Taste It Events & Catering)

 Etapa regională Craiova: Ducu Florin Paraschita şi Ştefan Relu Mocanu (Restaurantul „Baba Novac"),

 Etapa regională Constanţa: Cristian Nica şi Vasilică Săndica (Restaurantul „Arena Regia"),

 Etapa regională Braşov: Ioan Florescu şi Dan Mihail (Restaurantul „Belvedere"),

 Etapa regională Timişoara: Daniel Dorin Cheregi şi Nicolae Ciprian Guştere (Restaurantul „Casa Bunicii"),

 Etapa regională Cluj: Ioan Fatol şi Irina Ignat (Restaurantul „Marco Polo")

Cei mai buni dintre participanţi au fost selecţionaţi cu mare plăcere de un juriu prestigios, din care au făcut parte Horia Vîrlan, Maestrul în Arta Culinară; Gabriela Berechet, Preşedinte al Federaţiei Bucătarilor din România şi Samuel Le Torriellec, Executive Chef în Bucureşti; Patrick Guibet, Executive Chef; Silvia Ailincăi, Chef Patissier şi Constantin Eremia, Executive Sous Chef, reprezentanţi ai Centrului de Pregătire în Gastronomie din cadrul METRO Cash & Carry România. Deliciile culinare şi vizuale pe care le-au pregătit participanţii la fazele preliminarii regionale, indiferent dacă s-au calificat sau nu în finală, au fost răsplătite cu costume de bucătar, ustensile de bucătărie marca Horeca Select, oferite de METRO Cash & Carry România.

Alături de marii câştigători ai competiţiei METRO Chef care îşi vor putea rafina stilul artei culinare în Franţa, la Institutul „Paul Bocuse", câştigătorii medaliilor de argint şi bronz vor urma module de şcolarizare în cadrul Centrului de Pregătire în Gastronomie, din cadrul METRO Militari, şi premii constând în echipamente de bucătărie.

"METRO Chef reprezintă o ocazie deosebită de a ne exprima admiraţia pentru echipele de profesionişti în arta culinară din această competiţie, oferindu-le celor mai buni dintre ei posibilitatea să-şi îmbogăţească experienţa la Institutul Paul Bocuse, un adevărat templu de cunoaştere din perspectivă gastronomică. Acum, la sfârşitul competiţiei, privim în urmă cu satisfacţia de a fi cunoscut profesionişti desăvârşiţi şi cu dorinţa de a continua susţinerea acestui domeniu, atât printr-o nouă ediţie a competiţiei METRO Chef, cât şi prin alte iniţiative pe care METRO România le va implementa" a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu aproximativ 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2010. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2010, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.100 de locaţii din 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/MAKRO Cash & Carry - liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile real,-, Media Markt şi Saturn - lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 30 de magazine în 23 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa şi Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău şi Târgovişte.

Informaţii suplimentare pe www.metro.ro şi www.metropunct.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii