Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:44 23 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Rezultatele competiţiilor şcolare „Prietenii Pompierilor” şi „Cu Viaţa Mea Apăr Viaţa”

ro

29 May, 2015 18:37 1304 Marime text
În data de 28 mai a.c., la Palatul Copiilor din municipiul Constanţa, s-a desfăşurat faza judeţeană a competiţiilor şcolare „Prietenii pompierilor” şi „Cu viaţa mea apăr viaţa”, activitate organizată de Inspecţia de Prevenire din cadrul Inspectoratului Pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea” al judeţului Constanţa, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa.

Concursurile au caracter educativ, tehnico-aplicativ şi sportiv în domeniul apărării împotriva incendiilor şi protecţiei civile şi se organizează anual cu elevii, în scopul dezvoltării capacităţilor de înţelegere şi apreciere a factorilor de risc potenţial generatori de situaţii de urgenţă sau dezastre la care este expusă comunitatea din care fac parte, precum şi a promovării atitudinilor şi comportamentelor adecvate în cazul producerii unor situaţii de urgenţă.

Toţi participanţii au dovedit că s-au pregătit serios, iar rezultatele pe care le-au obţinut au fost foarte bune. În cele din urmă, juriul a trebuit să facă departajarea, iar clasamentele arată astfel:
Concursul cercurilor tehnico-aplicative de elevi „Prietenii Pompierilor”:
Locul I – Colegiul Naţional Pedagogic „Constantin Brătescu” Constanţa;
Locul II – Liceul cu Program Sportiv „Nicolae Rotaru” Constanţa.
Concursul cu tematică de protecţie civilă „Cu viaţa mea apăr viaţa”:
Gimnaziu:
Locul I – Şcoala  Gimnazială nr. 37 Constanţa;
Locul II – Şcoala  Gimnazială nr. 38 Constanţa.
Liceu:
Locul I – Liceul cu Program Sportiv „Nicolae Rotaru” Constanţa;
Locul II – Colegiul Tehnic „Vasile Pârvan” din municipiul Constanţa ;
Locul II - Liceul Teoretic „Pontus Euxinus” din localitatea Lumina.
 
COMPARTIMENTUL INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii