Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:20 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Taxa de promovare la Bucureşti

ro

10 Dec, 2015 18:31 2061 Marime text
Azi, 10 decembrie 2015, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a adoptat cu 33 voturi „pentru” introducerea taxei speciale de promovare, de 1% din veniturile hoteliere. Mamaia creează astfel un nou model, după cel introdus deja la Oradea.
 
Declaratie Corina Martin, Presedinte Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania si Presedinte Asociatia Litoral - Delta Dunarii : “In numele Federatiei Asociaţiilor de Promovare Turistica din România – FAPT, duc personal o campanie încă din 2010, pentru a introduce acest model de taxă de promovare la nivel local în România, taxă care să fie alocată asociaţiilor de promovare şi dezvoltare turistică locale. Am fost prezentă azi în şedinţa de Consiliu General al capitalei, după întâlnirea cu Primarul general interimar, dl. Răzvan Sava, pentru a prezenta modelul Mamaia-Sat Vacanţă. De altfel, acest model a fost transmis şi dezbătut de mulţi alţi colegi din celelalte asociaţii de promovare din România. Am lucrat de mai mult timp pentru a implementa şi la Bucureşti acest model, aşa cum s-a reuşit la Oradea.”
 
Declaraţie Răzvan Pîrjol, Preşedinte Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Bucureşti - Bucharest Convention & Visitors Bureau: „Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Bucureşti salută soluţia găsită de Primarul General al capitalei, prin instaurarea taxei de promovare care să fie alocată direct asociaţiei de promovare, deoarece corespunde cerinţei industriei ospitalităţii şi reprezintă un mod fiabil de finanţare a activităţilor de promovare a capitalei, aşa cum s-a dovedit în Mamaia şi Oradea.”
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii