De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
23:43 25 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Telekom, sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României

ro

15 Jun, 2015 19:48 406 Marime text
  • Telekom va fi sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal, până la finalul anului 2016, cu posibilitate de prelungire până în 2018;
  • Sportul reprezintă una dintre prioritățile principale pentru Telekom în toată Europa. În acest spirit, Telekom investește pentru a oferi publicului român experiențe sportive de top și cel mai bun conținut sportiv;
  • Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal va aduce multe surprize clienților Telekom, suporteri ai echipei naționale.    
Începând cu luna iunie 2015, Telekom devine sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, în urma unui parteneriat încheiat cu Federația Română de Fotbal. Contractul este valabil până la finalul anului 2016, cu posibilitatea de prelungire până în 2018. În cadrul acestui parteneriat, Telekom pregătește o serie de surprize pentru clienții care îndrăgesc fotbalul.
Telekom și Echipa Națională de Fotbal împărtășesc aceleași valori: fair-play, integritate, dorința puternică de a reuși. Este o onoare să fim sponsorul principal al reprezentativei naționale la fotbal și să susținem echipa pe drumul spre victorie, alături de milioanele de suporteri români. Pentru Telekom, fotbalul este rege. Ca urmare, oferim clienților noștri, în exclusivitate, integral, cele mai bune competiții de fotbal, precum Euro 2016, UEFA Champions League și UEFA Europa League. Hai România!, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.
Federația Română de Fotbal primește astăzi alături un partener deosebit de important care împărtășește valorile și principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanță. Telekom Romania devine sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal și, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale „tricolorilor” și îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei! Bun venit, Telekom Romania, în familia fotbalului românesc!” a declarat Răzvan Burleanu, Președintele Federației Române de Fotbal.
 
Următoarea provocare pentru echipa națională de fotbal a României este calificarea pentru Euro 2016. Dolce Sport este singura televiziune din România care va transmite toate cele 51 de partide ale celei mai mari competiţii fotbalistice din Europa. Dintre acestea, 28 de partide vor fi putea fi vizionate exclusiv pe canalele Dolce Sport.
##
 
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întărește poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor.
Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii