Platforma on-line METRO Cash & Carry Romania
Platforma on-line METRO Cash & Carry Romania
Bucuresti, 18/05/2010 - METRO Cash & Carry România lansează
astăzi platforma on-line, dedicată sortimentului de articole necesare
desfăsurării activităŃilor din cadrul unui birou - consumabile,
echipamente, instrumente, mobilier specific, produse de
curăŃenie/ igienă si protocol.
Platforma face parte din strategia METRO Cash & Carry România de adaptare a ofertei de produse si servicii la nevoile de afaceri specifice clienŃilor profesionisti si poate fi accesată, începând de astăzi, la adresa http://office.metro.ro
Prin acest nou instrument de comunicare
sunt prezentate aproximativ 700 de articole, disponibile în cadrul
magazinelor METRO Cash & Carry România, din categorii precum produse
si sisteme IT, mobilier, accesorii si consumabile de birou, echipamente
de lucru, produse de unică folosinŃă, produse de curăŃenie si protocol
etc. Platforma va pune la dispoziŃia clienŃilor, prin intermediul
secŃiunii „Oferte speciale", produse aflate în promoŃie,
altele decât
cele prezentate în cataloagele METRO Post.
În cadrul
sortimentului prezentat, se regăsesc atât mărci consacrate în acest
domeniu, cât si produse marcă proprie Sigma, gamă creată conform
standardelor internaŃionale, ce reuneste produsele necesare într-un
birou. Calitatea, funcŃionalitatea si performanŃa sunt
caracteristici
esenŃiale ale acestei mărci, fie că este vorba de ambalare, de
organizare, de scriere, de imprimare sau arhivare.
„Platforma
METRO - Office Manager-ul afacerii tale!, lansată azi, este un pas
important prin care dovedim, o dată în plus, dorinŃa si capacitatea de a
asigura clienŃilor nostri profesionisti toate produsele necesare
desfăsurării activităŃii lor, în cele mai bune condiŃii.
Vom continua
să dezvoltăm noi instrumente si servicii, pentru a-i susŃine pe
clienŃii nostri în demersul de consolidare a afacerii lor si
eficientizare a activităŃilor zilnice", a declarat Claude Sarrailh,
Director Management ClienŃi METRO Cash & Carry România.
2
METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 Ńări cu aproximativ 670
de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaŃi în întreaga
lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2009.
METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO Group, unul
dintre liderii comerŃului la
scară mondială. În 2009, vânzările METRO
Group au atins cifra de 66 miliarde €.. Compania numără aproximativ
300.000 de angajaŃi si operează 2.100 de locaŃii din 33 Ńări.
PerformanŃa METRO Group se bazează pe forŃa diviziilor sale de vânzări
care operează în mod independent pe piaŃă:
METRO/MAKRO Cash & Carry - liderul internaŃional în comerŃul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt si Saturn - lider pe piaŃa bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. InformaŃii suplimentare pe: www.metrogroup.de. METRO Cash & Carry România este o parte integrantă a METRO Cash & Carry InternaŃional. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuŃie din Bucuresti. Astăzi, reŃeaua de magazine numără 25 de centre de distribuŃie: în Bucuresti - 5 centre, în Brasov, ConstanŃa si Timisoara câte 2 centre si câte un centru în fiecare din următoarele orase: Cluj, Bacău, Iasi, Craiova, Baia Mare, GalaŃi, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.
De asemenea, începând din data de 29 aprilie 2010, METRO România a lansat un nou concept de magazin: METRO Punct, dedicat clienŃilor revânzători. Mai multe informaŃii pot fi accesate la www.metropunct.ro.
METRO Cash & Carry România este implicată activ în implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vânzare si pe piaŃa din Republica Moldova, unde în prezent operează cu 3 centre, 2 dintre ele fiind în Chisinău, iar al treilea în orasul BălŃi.
InformaŃii suplimentare pot fi găsite la www.METRO.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp