Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:32 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„METRO Kid, Investim în educaţie!", în Bucureşti şi alte 23 judeţe din ţară

ro

01 Nov, 2011 22:42 793 Marime text

METRO Cash & Carry România a lansat, odată cu începerea anului şcolar, programul METRO Kid, program de sprijinire a elevilor proveniţi din familii cu situaţie materială precară şi care înregistrează rezultate bune la învăţătură. Programul face parte din planul de implementare a strategiei de responsabilitate socială a companiei în România şi se derulează graţie colaborării cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

Pe parcursul anului şcolar 2011-2012, fiecare magazin METRO din ţară va oferi câte un coş cu produse din reţeaua comercială METRO, unui copil care nu a înregistrat absenţe şi are note bune, ajutându-l în acest fel, să urmeze educaţia şcolară până la absolvirea învăţământului obligatoriu.

În funcţie de nevoile lor specifice, copiii vor primi atât rechizite şcolare, cat si alte produse din magazinele noastre, în ideea de a-i putea ajuta să depăşească barierele financiare şi sociale. Produsele vor ajunge lunar la copiii selectaţi, prin intermediul Inspectoratului Şcolar Judeţean sau al Municipiului Bucureşti, în raza căruia învaţă copilul.

„O comunitate fără educaţie nu poate să ajungă la performanţă, iar fără performanţă nici nu se poate atinge un nivel de trai satisfăcător. METRO susţine educaţia prin sprijinirea unor copii care pot face performanţă, dar ale căror capacităţi, talente şi dorinţă de a munci sunt zădărnicite de dificultăţi financiare. Aşadar, prin programul METRO Kid dorim să ajutăm performanţa obţinută de aceşti copii, printr-un efort individual şi continuu", a subliniat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry Romania.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu aproximativ 670 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2009. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2009, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde €. Compania numără aproximativ 300.000 de angajaţi şi operează 2.100 de locaţii din 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/MAKRO Cash & Carry - liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile real,-, Media Markt şi Saturn - lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 30 de magazine în 23 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa şi Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău şi Târgovişte. Informaţii suplimentare pe www.metro.ro şi www.metropunct.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii