Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:50 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

METRO Cash & Carry Romania compenseaza marirea TVA-ului pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele METRO, in perioada 1-14 iulie 2010

ro

30 Jun, 2010 19:44 1504 Marime text

METRO Cash & Carry Romania compensează mărirea TVA-ului pentru produsele promoţionale cuprinse în cataloagele METRO, în perioada 1-14 iulie 2010

Bucureşti, 30 iunie 2010 – METRO Cash & Carry Romania vine în întâmpinarea clienţilor săi profesionişti printr-o soluţie specială, care să înlesnească adaptarea afacerilor acestora la creşterea neprevăzută a cotei taxei pe valoarea adăugată (TVA) cu 5 puncte procentuale, până la 24%, începând cu   1 iulie 2010.

„Pentru a rezista în afaceri, pe o piaţă concurenţială, păstrarea cuvântului dat e o necesitate de la care nu se poate face rabat niciodată, cu atât mai mult în contextul economic actual. La METRO i-am obişnuit pe clienţii noştri profesionişti cu promisiunile respectate şi îi asigurăm că vom face la fel şi mai departe, indiferent de situaţie”, a spus Claude Sarrailh, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

METRO Cash & Carry România compensează mărirea TVA prin acordarea unui discount de 4,04% din preţul produselor vizate. Oferta este valabilă în perioada 1-14 iulie 2010, exclusiv pentru produsele promoţionale cuprinse în cataloagele METRO.

METRO Cash & Carry este reprezentat în 30 de ţări cu peste 670 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 de miliarde de Euro in 2009.
METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2009, vânzările METRO Group au atins cifra de 66 miliarde Euro. Compania numără aproximativ 300.000 de angajaţi şi operează 2.100 de locaţii din 33 de ţări. Performanţa METRO Group se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează independent pe piaţă: METRO/ Makro Cash & Carry; hipermarket-urile real,-; Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa – şi magazinele universale Galeria Kaufhof.
Informaţii suplimentare pe www.METROGroup.de.

METRO Cash & Carry România este o parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional.
METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti. Astăzi, reţeaua de magazine numără 25 de centre de distribuţie: în Bucureşti - 5 centre, în Braşov, Constanţa şi Timişoara câte 2 centre şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad si Deva.  Informaţii suplimentare pot fi găsite la www.METRO.ro
De asemenea, începând din data de 29 aprilie 2010, METRO România a lansat un nou concept de magazin, METRO Punct, dedicat clienţilor revânzători. Mai multe informaţii pot fi accesate la www.metropunct.ro.

Contact:
METRO Cash & Carry România şi Moldova
Departament Comunicare şi Relaţii Publice
Sos. Pipera - Tunari, nr. 1/VI, Twin Towers, Barba Center
Clădirea 1, Voluntari, România

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii