Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:09 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Let's Do It, Romania! METRO Cash & Carry România susţine o Românie curată

ro

24 Sep, 2011 14:38 1217 Marime text

METRO Cash & Carry România participă la a doua ediţie a programului

„Let's Do It, Romania!", din data de 24 septembrie 2011, cu dorinţa de a face „Curăţenie în toată ţara, într-o singură zi".

„O companie care se respectă trebuie să respecte, la rândul său, comunitatea care o găzduieşte şi să îi ofere ajutor în demersurile sale de dezvoltare şi susţinere a iniţiativelor caritabile sau în proiectele de protecţie a mediului şi dezvoltare durabilă. Politica de responsabilitate socială a METRO Cash & Carry urmăreşte aceste linii directoare, înţelegând că relaţia dintre o companie mare şi comunitate este una mutuală, bazată pe respect reciproc. Prin participarea voluntară a angajaţilor noştri la programele de responsabilitate socială, încercăm să transferăm, înapoi, comunităţii cel puţin o mică parte din sprijinul pe care aceasta ni-l acordă în fiecare zi, încă de la începutul activităţii noastre în România", a declarat Dusan Wilms - Director General METRO Cash & Carry România.

Susţinerea programului „Let's do it, Romania!" este o componentă a politicii de responsabilitate socială promovată de METRO Cash & Carry România şi reprezintă una dintre etapele implementării unei filosofii de implicare activă în viaţa comunităţilor în care compania îşi desfăşoară activitatea.

Prin implicarea voluntară a celor peste 300 de angajaţi METRO România, în campania „Let's do it Romania!", curăţarea deşeurilor din arealele naturale devine un obiectiv mai uşor de atins fiind, totodată, un exemplu al faptului că o astfel de iniţiativă îşi poate atinge scopul doar prin susţinerea activă atât la nivel individual, cât şi prin cel al companiei.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 30 de magazine în 23 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa şi Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău şi Târgovişte.

Informaţii suplimentare pe www.metro.ro şi www.metropunct.ro.

„Let's do it, Romania!" este cea mai mare mişcare de voluntariat din România, care face parte din programul internaţional „Let's do it, World!", iniţiat în 2008, în Estonia. La ediţia din 2010, au participat peste 200.000 de voluntari din România, s-au strâns peste 550.000 de saci de deşeuri, cu implicarea a peste 350 de companii, a peste 255 de ONG-uri şi a 294 de parteneri logistici (pentru salubrizare, depozitarea şi valorificarea deşeurilor colectate).

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii