Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:29 23 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

HEINEKEN în România are o nouă Identitate Vizuală

ro

01 Feb, 2012 15:38 1422 Marime text

HEINEKEN în România are o nouă Identitate Vizuală

Bucureşti, 1 februarie 2012.HEINEKEN în România schimbă Identitatea Vizuală a companiei şi începând cu 1 februarie 2012 va folosi un logo nou pe toate materialele companiei, aliniindu-se astfel la standardele internaţionale HEINEKEN. Schimbarea reflectă evoluţia şi succesul companiei la nivel local şi global.
Noua Identitate Vizuală a companiei este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei HEINEKEN scris cu majuscule şi completat de o stea roşie. Acestea reprezintă spiritul şi energia celor peste 70.000 de angajaţi HEINEKEN din toată lumea. Logo-ul nou va apărea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul www.heinekenromania.ro, pe însemnele din punctele de lucru şi din fabricile HEINEKEN din România. Noul design face distincţia dintre logo-ul companiei şi logo-ul mărcii de bere Heineken®, care rămâne neschimbat.Identitatea legală a companiei rămâne aceeaşi: S.C. HEINEKEN ROMANIA S.A.
„HEINEKEN s-a extins şi s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani, atât la nivel global, cât şi local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internaţională, mai diversă şi în acelaşi timp, mai unită. Echipa HEINEKEN din România şi echipele din toată lumea împărtăşesc acelaşi spirit, aceeaşi pasiune, prin urmare, cu toţii îmbrăţişăm noua Identitate Vizuală, care ne defineşte ca fiindOne HEINEKEN”, afirmă Andrew Quayle, CFO HEINEKEN în România.
Noua Identitate Vizuală a fost creată pornind de la istoria companiei şi reflectă modul în care numele companiei a fost scris la origine, când HEINEKEN a fost înfiinţată în 1864. Combinaţia dintre numele puternic al mărcii şi steaua expresivă formează o imagine vie şi memorabilă, reflectând în acelaşi timp optimismul şi încrederea în viitor.

Despre HEINEKEN în România:
HEINEKEN este cel mai mare producator de bere din Europa şi al treilea cel mai mare producator din lume ca volum. HEINEKEN în România este parte a Grupului HEINEKEN şi are cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piaţa de bere din România, acoperind toate segmentele: Heineken®, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Golden Brau Fără Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. HEINEKEN deţine patru fabrici pe teritoriul României în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Târgu Mureş şi peste 1.100 de angajaţi.

 

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii