Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:46 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Castigatorul Festivalului de filme realizate cu telefonul mobil premiat cu primul Chevrolet Cruze

ro

01 Mar, 2009 00:00 791 Marime text

Câştigătorul Festivalului mondial de filme realizate cu telefonul mobil este premiat cu primul autovehicul Chevrolet Cruze

Barcelona - Scurtmetrajul „Engleza ca limbă secundară”, produs de Frank Chindamo şi regizat de Jocelyn Stemat, a câştigat marele premiu al festivalului de film de scurtmetraj realizat cu telefonul mobil Mofilm la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile GSMA din Barcelona. Wayne Brannon, vicepreşedintele Chevrolet Europe, i-a înmânat fericitului producător cheile unui sedan compact Chevrolet Cruze nou-nouţ. Celebrul actor şi regizor Kevin Spacey, personalitatea nr. 1 şi gazda festivităţii de premiere, a declarat: „Sunt încântat de oportunităţile oferite de Mofilm, ca platformă de descoperire a noilor talente şi catalizator al filmelor de scurtmetraj realizate pe cel mai nou mijloc de comunicare global, telefonul mobil.”

„Engleza ca limbă secundară” a fost selectat dintr-un total de peste 250 de filme înscrise în concurs, realizate de concurenţi din peste 100 de ţări.
În cadrul Festivalului mondial de filme realizate cu telefonul mobil din Barcelona, s-a desfăşurat un concurs de filme speciale, realizate de utilizatori, organizat de Chevrolet Europe. Willem Verheij, din Haga, Olanda, a câştigat primul loc şi, odată cu acesta, un autovehicul Chevrolet Cruze nou-nouţ. Filmul lui Willem Verheij prezintă modul neobişnuit în care acesta a încălcat regulile de gândire convenţională pentru a crea o situaţie foarte specială în viaţa sa.

Recent, Chevrolet a modificat conceptul tradiţional de marketing utilizat în ultimii ani, adoptând un nou model care pune accentul pe mijloacele de comunicare digitale/emergente. Ideea este simplă: reducerea costurilor aferente atragerii persoanelor interesate de achiziţionarea unui autovehicul cu un aspect extraordinar şi de calitate superioară, de la o marcă globală cunoscută, cu un raport calitate-preţ foarte bun. Pe scurt, Chevrolet doreşte să-şi spună povestea explorând noi mijloace de comunicare, mijloace orientate spre un anumit scop, inovatoare, flexibile şi economice.

Chevrolet lansează un nou autovehicul compact, modelul Cruze, care contrazice ideea că un autovehicul ieftin nu poate fi şi atractiv, cu dotări complete şi moderne. Într-un fel, acest model încalcă regulile, oferind mai mult decât un autovehicul obişnuit din segmentul premium.

În mod similar, campania publicitară pentru noul Chevrolet Cruze stabileşte noi standarde în domeniu, printr-o campanie de marketing realizată de oameni, pentru oameni. Elementul principal al acestui concept sunt filmele de scurtmetraj realizate de utilizatori, care surprind lucrurile importante care se întâmplă atunci când depăşim limitele gândirii tradiţionale... la fel cum a făcut-o această campanie de marketing. Prin corelarea poveştilor unor persoane reale, filmele scurte sunt realizate de utilizatori cu costuri reduse, fără contribuţia unor agenţii de specialitate. Acestea sunt proiectate pentru a rula în reţele sociale, ţintind grupuri bine delimitate de persoane, utilizând mijloacele utilizate zilnic de persoanele reale - de exemplu, Internetul, telefoanele mobile şi comunicarea prin viu grai.

Wayne Brannon: „În societate modernă, trebuie să găsim metode mai economice de atragere a clienţilor decât în trecut. Am devenit parteneri ai festivalului Mofilm, deoarece explorăm noi oportunităţi de marketing, concentrându-ne în special asupra mijloacelor de comunicare digitale şi emergente. În acelaşi timp, îmbinarea dintre artă şi comerţ prin intermediul unei competiţii cinematografice pentru amatori, se potriveşte perfect cu activităţile noastre permanente de susţinere a tinerilor artişti talentaţi prin competiţia anuală de arte vizuale „Tânăr? Creativ? Chevrolet!”.”

Lista completă a câştigătorilor pe categorii şi câştigătorul marelui premiu:

Câştigătorul marelui premiu

„Engleza ca limbă secundară” – Terry Rossio co-scenarist / co-regizor, Frank

Chindamo, producător, Jocelyn Staymat, co-scenarist / co-regizor - Comedie

Câştigătorii premiilor pe categorii

Animaţie: „Pushkin” – Trevor Hardy

Dramă: „Enough” – Tor Kristoffersen

Documentar: „The Science of Attraction” – Claveski

Science Fiction: „Star Chicks” – Jay Lee

Realizări culturale extraordinare: „Rockwell” – Lisa Mills

Pentru imagini:

http://gm-press.com/2006/RO/site/article.php?aid=3698

Va doresc o seara frumoasa.

Florentina Stoica
PR Manager
General Motors Southeast Europe
Phone:     +40 21 206 07 05
Fax:          +40 21 206 07 02
Mobile:    +40 752 233 785
florentina.stoica@gm.com

Fabian Office Center
Str. Banu Antonache nr. 40-44
4th floor, Sector 1, 011665 Bucharest
Romania

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii