Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:56 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Avon si Starcom prezinta „E 13, ce noroc!"

ro

31 May, 2010 22:50 2577 Marime text

small-img_4002.jpgStarcom si Avon Cosmetics, cel mai inovator brand din industria cosmeticelor, au lansat comedia intr-un singur act "E 13, ce noroc!" in regia lui Beatrice Rancea, parte dintr-un proiect original si ambitios care se adreseaza tuturor celor care sunt alaturi de Avon Romania de 13 ani.

„Avon inseamna iubire pentru frumos, pentru usi deschise pentru prima oara si chiar noroc pentru ca oferim atator oameni obisnuiti sansa de a se afirma, de a-si descoperi talente si de a capata incredere in sine. De aceea consideram ca Avon Romania aniverseaza anul acesta 13 ani norocosi. Si pentru ca vrem sa multumim tuturor celor care sunt alaturi de Avon de 13 ani, ne-am decis sa sarbatorim printr-un proiect original: o piesa de teatru prin intermediul careia oferim o oportunitate de traire si emotie, de bucurie si entuziasm pentru orice om obisnuit care a visat la un moment dat sa fie pe scena", a declarat Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Cosmetics Avon Romania.

„Avon este un brand social, este mai mult decit o companie. Pentru a sarbatori cei 13 ani Avon Romania, era firesc sa venim cu o idee care sa fie aproape de oameni, care sa imbogateasca si sa entuziasmeze - acesta este spiritul Avon. In seara premierei, desi citisem scenariul de cel putin 5 ori, am ris cu lacrimi si am fost emotionata de personajele care intr-o luna, din oameni obisnuiti au devenit adevarati actori - chiar au reusit sa ridice sala in picioare la final! Cu acest proiect, Avon Romania inoveaza din nou in comunicare, fiind partener in demersul nostru de a da valoare brandurilor, de a le face utile, sociale. De data aceasta, am ales sa punem in scena o piesa de teatru cu 13 oameni obisnuiti, pentru ca de 13 ani Avon traieste in Romania o poveste de iubire si noroc", a declarat Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom.


Spectacolul "E 13, ce noroc!" este o comedie spumoasa cu scene firesti de viata, pusa in scena de Beatrice Rancea in scenariul Liei Bugnar si cu costumele Andrei Clitan, alaturi de 13 tineri boemi care si-au dorit sa devina actori. Piesa de teatru consta intr-un sir de experiente suprinzatoare care trezesc audientei, pentru o ora si jumatate, surasuri, hohote de ras si chiar lacrimi, pentru ca totul este ca in viata.

Dupa ce saptamana trecuta piesa „E13, ce noroc!" a avut premiera in Bucuresti, spectacolul norocos pleaca in turneu in alte 7 orase din Romania: Constanta - 27 Mai, Brasov - 13 Iunie, Iasi - 20 Iunie, Oradea - 27 Iunie, Timisoara - 4 Iulie, Ploiesti - 9 Iulie si Craiova - 11 Iulie.

Echipa AVON Cosmetics implicata in acest proiect este formata din: Ana Sebacher - Sales Communications Specialist, Gabriel Juduc - Specialist Sales Support si Catalina Pircalabu - Sales Support Officer. Din partea Starcom Media, si-au adus aportul: Corina Bernschutz - Director Inovatie, Ruxandra Mateiu - Innovation Manager si Mihaela Mihai - Creative planner.

small-img_4097.jpgCredite „E 13, ce noroc!":

Regie: Beatrice Rancea

Scenariu: Lia Bugnar

Asistent Regie: Doru Rancea

Costume: Andra Clitan

Machiaj: Carmen Dinca, Make-up artist AVON.

Distrubutia: Arabela Nicolau - Eva, Mihaela Pintile - Izabela, Catalin Brinza - Andrei, Anisia Gafton - Cleo, Mihaela Soacat - Nico, Aurel Ochesel - Dan, Mioara Soima - Maria, Nana Cnejevici - Elvira, Ghizela Costasuc - Toni, Adriana Cega - Carmen, Alexandra Groza - Vera, Visinel Costel Balan - Leo, Ligia Kesisian - Patricia.

Avon Cosmetics este cea mai mare companie de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon este lider pe piata cosmeticelor din Romania incepand cu anul 2002, pastrandu-si aceasta pozitie de atunci si pana in prezent. In Romania 7 din 10 femei folosesc produse Avon.

Starcom MediaVest Group, din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Starcom MediaVest este cea mai buna agentie de planning locala si a fost evaluata de catre RECMA (singura companie de research internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media) cu gradul A+ ca si vitalitate, cel mai mare grad existent in evaluarea performantelor de new business. In plus, Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii