Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
19:17 20 01 2018 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare - 13.06.2012

ro

16 Mar, 2012 00:00 825 Marime text

CONTRACT NR: 8961 / 13.06.2012
OBIECT: Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare
VALOARE: 1.078.806,00 Moneda: EUR Fara TVA / 4.684.175,65 Moneda: RON
ATRIBUIT: SC UTILNAVOREP SA
Adresa postala: Bdul. Aurel Vlaicu, nr. 52 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900055 , Romania , Tel. +40 241691079 , Fax: +40 241518015

Anunt de atribuire numarul 122769/24.03.2012

Informatii anunt de participare asociat

Numar anunt: 132683 / 08.01.2012

Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare

Tip legislatie: OG 34

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900900 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic Reparatii-Achizitii Publice , Tel. +40 241601123 , In atentia: Mihai Gheorghiade - Director General Adjunct , Florin Chirila - Sef Serviciul Tehnic Reparatii-Achizitii Publice , Email: fchirila@constantza-port.ro , Fax: +40 241619512 , Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

companie nationala

Activitate (activitati)

Altele: activitati portuare

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta

Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

1 - Servicii de intretinere si reparare

Locul principal de prestare: Porturile Constanta, Medgidia, Midia si Tomis

Codul NUTS: RO223 - Constanta

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Sistemul are in componenta 61 de geamanduri de diverse tipuri, 7 stalpi de semnalizare, releu de retranzlatie date si 1 statie centrala pentru monitorizarea sistemului inclusiv echipamente aferente. Serviciile constau in: RT valabila pentru toate tipurile de geamanduri, stalpi de semnalizare si relee de retransmitere date; RC1 valabila pentru toate geamandurile cu flotor-sistem de amarare - copr mort, tip A8L si GBP 1800 RC2 valabila pentru toate geamandurile elastice cu flotor

II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

50246200-3 - Servicii de intretinere a geamandurilor (Rev.2)

34515100-1 - Geamanduri de marcare (Rev.2)

34931500-7 - Echipament pentru controlul traficului naval (Rev.2)

45316230-6 - Instalare de echipament de semnalizare portuara (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)

II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

1.078.806 EUR

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Pozitia din Planul de achizitii pe anul 2011 - sect B , poz. 36

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Da

Anunt de intentie

Numarul anuntului in JO: 2011/S134-223254 din 15.07.2011

Anunt de participare

Numarul anuntului in JO: 2012/S5-007558 din 10.01.2012

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI

Contract nr: 8961

Denumirea: Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare

V.1) Data atribuirii contractului 16.03.2012

V.2) Numarul de oferte primite 1

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

SC UTILNAVOREP SA
Adresa postala: Bdul. Aurel Vlaicu, nr. 52 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900055 , Romania , Tel. +40 241691079 , Fax: +40 241518015

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1.080.000,00 Moneda: EUR Fara TVA

Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1.078.806,00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 4.684.175,65 Moneda: RON

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat

Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Documentatia este accesibila pe site-ul e-licitatie.ro

VI.3) Cai de atac

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642

Organismul competent pentru procedurile de mediere

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port. gara Maritima , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900900 , Romania , Tel. +40 241601671 , Fax: +40 241619512

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

22.03.2012 11:31

 

 

 

 

 

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii