Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:42 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR îşi consolidează poziţia de furnizor de servicii de facturare electronică în industria tichetelor de masă alături de Chèque Déjeuner

ro

31 Jan, 2012 17:17 1549 Marime text

BCR îşi consolidează poziţia de furnizor de servicii de facturare electronică în industria tichetelor de masă alături de Chèque Déjeuner

Banca Comercială Română (BCR) împreună cu Transfond au încheiat un parteneriat cu Cheque Dejeuner pentru emiterea facturilor electronice. Cheque Dejeuner este a doua companie din industria tichetelor de masă care se înrolează în serviciul e-Factur@ pus la dispoziţie de Transfond prin intermediul BCR.

Serviciul de facturare electronică asigură atât emiterea facturilor cât şi arhivarea şi, respectiv, livrarea/transmiterea acestora integral în mediu electronic, înlocuind procesul similar desfasurat pe suport hartie.

e-Factur@ se bazează pe o aplicaţie unică securizată, la care se pot conecta atât emitenţii de facturi, cât şi destinatarii acestora. Documentele arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere legal, nefiind necesară tipărirea şi păstrarea acestora pe suport hârtie.

Serviciul e-Factur@ completează strategia companiilor de optimizarea costurilor, asigurând pe de o parte automatizarea procesului de facturare şi pe de altă parte, reconcilierea creanţelor şi diminuarea costurilor aferente procesului de facturare.

“BCR clasează serviciul e-Factur@ în gama produselor cu valoare adaugată oferite clienţilor corporate, pozitionând banca într-o nouă etapă în relaţia cu clientul. BCR are în plan şi dezvoltarea opţiunii de transmitere a facturii electronice prin intermediul serviciului internet banking către destinatarii finali”, a declarat Valentin Florin Galatanu, directorul executiv al Directiei Tranzactii Bancare din cadrul BCR.

„Consideram e-Factur@ un serviciu complet care ne va permite eficientizarea costurilor şi timpului aferent procesului de facturare, un mai bun control şi fluidizarea fluxului operaţional. De asemenea, la rândul nostru vom oferi partenerilor un acces mai rapid şi mai sigur la facturi şi avantajul că pot oricând consulta facturile arhivate. Avem convingerea că acest sistem va fi adoptat rapid de către clienţii şi afiliaţii noştri“, declară Elena Pap director general Chèque Déjeuner
Proiectul de dezvoltare a unor servicii de facturare electronică a fost realizat în strânsă legătură şi cu respectarea prevederilor SEPA, care menţionează facturarea electronică pe primul loc în cadrul Serviciilor opţionale suplimentare AOS (Aditional Optional Services), urmată de reconcilierea electronică a facturilor astfel emise, cu plaţile electronice aferente. Dezvoltarea serviciului s-a facut cu luarea în considerare a tuturor cerinţelor pieţei locale, în conformitate cu prevederile legislative relevante (Codul Fiscal, Legea Semnăturii Electronice, Legea Arhivarii Documentelor în Format Electronic, Legea Contabilităţii)”, a declarat Razvan Faer, Seful Departamentului Strategie si Marketing din Transfond.
Sistemul central al aplicaţiei este administrat în totalitate de către TRANSFOND, atât tehnic cât şi funcţional, astfel încât clienţii să îşi poată concentra/direcţiona eforturile către alte zone de business.

Avantajele imediate ale adoptării modelului propus sunt atât costurile reduse cât şi optimizarea proceselor interne, în condiţiile unei infrastructuri tehnologice performante şi în ale unor economii de scara considerabile. Aplicaţia de facturare electronică e-Factur@ este parametrizată pentru a procesa un volum de facturi cuprins între 50 şi 500 de mii zilnic, scalabil nelimitat.

Parteneriatul dintre BCR şi TRANSFOND în ceea ce priveşte serviciul e-Factur@ continuă astfel cea de-a treia direcţie de dezvoltare în domeniul serviciilor financiare bazate pe infrastructură tehnologică, pe lângă serviciile de plăţi interbancare şi linia de urgentă pentru carduri pierdute/furate (serviciul LUC).
Pe langa Chèque Déjeuner, BCR mai are semnate astfel de parteneriate cu încă două companii – EDENRED şi MegaConstruct.

Despre BCR

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private si a bancilor de locuinte. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoare activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking.

BCR ofera o gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.000 de bancomate si POS – peste 18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.
 
*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2011, Erste Group detinea active totale in valoare de 216,1 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 2.631,9 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52.4%.
 
Despre Chèque Déjeuner

Chèque Déjeuner România face parte din Grupul Chèque Déjeuner, al treilea emitent la nivel international pe piaţa tichetelor cu valoare socială si culturală.
Cu o prezenta de 10 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare: tichete de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, tichete de creşă Chèque bébé, tichete social Chèque de Services şi tichetele de vacanţă Chèque vacances.
Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele Chèque Déjeuner sustin diversificarea pachetului salarial, stimuleaza si fidelizeaza angajatii si cresc puterea de cumpărare.
Filiala din România s-a implicat de-a lungul timpului in actiuni cu caracter social, precum sponsorizarea copiilor abandonaţi, a caminelor de bătrâni sau a celor în nevoi în urma inundaţiilor, preocupare care va fi menţinută si pe viitor.
Chèque Déjeuner România este întotdeauna pregătită să ofere tot suportul şi expertiza sa pentru a pune la dispoziţia clientilor sai cele mai bune servicii.
Creat in 1964, Grupul Chèque Déjeuner şi-a dezvoltat activitatea prin intermediul mai multor filiale din Franţa şi din străinătate, promovând noi produse ce satisfac nevoi complementare. De asemenea, datorita faptului că activitatea sa se concentrează în acest domeniu, prin inovaţiile şi serviciile sale s-a impus ca specialist al tichetelor de valoare. La nivel mondial, grupul emite tichete in valoare de 4,3 miliarde de euro pentru 21,7 milioane de beneficiari si este prezent in 13 tari in care are un total de 2.130 de colaboratori.
*  *
Despre TRANSFOND

TRANSFOND este operator al Sistemului Electronic de Plăţi: administrator şi operator al sistemului SENT (casa automată de compensare), administrator tehnic şi operator al sistemului ReGIS (sistemul de decontare pe bază brută în timp real), conform mandatului acordat de către Banca Naţională a României, operator tehnic al sistemului SaFIR (sistemul de depozitare şi decontare a operaţiunilor cu titluri de stat).
Începând cu luna iulie 2009, TRANSFOND este furnizor autorizat de Servicii de Arhivare Electronică (e-Arhiv@) în conformitate cu prevederile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică. Autorizările şi acreditările necesare au fost obţinute în baza ordinelor Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, nr. 521 şi 522.


Totodată, TRANSFOND a lansat, începând cu data de 1 septembrie 2009, Linia de Urgenţă pentru Carduri (LUC), serviciu destinat emitenţilor de carduri din România, ce pune la dispoziţia clienţilor instituţiilor înrolate un număr unic de contact, disponibil 24/7/365, pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate.
În 2010, TRANSFOND îşi completează gama de servicii oferite, prin adăugarea la acestea a Serviciului de Facturare Electronică (e-Factur@), destinat emitenţilor de facturi.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de TransFonD, puteti afla:
· Accesand site-ul TransFonD la adresa www.transfond.ro
· Prin e-mail la adresa vanzari@transfond.ro, info@transfond.ro
· Prin telefon la numerele 0372.107.859, 021.201.77.57, 021.201.77.39.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii