Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:31 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR este „Banca Anului 2009" in Romania, apreciaza The Banker

ro

03 Dec, 2009 21:11 1695 Marime text
bcr_bank_of_the_year.jpgErste Bank und Sparkassen si Ceska Sporitelna au fost, de asemenea, desemnate "Banca anului" în Austria si respectiv în Cehia

Bucuresti, 03 decembrie 2009 - Revista financiară internaţională "The Banker", parte a grupului Financial Times, una dintre cele mai respectate publicaţii la nivel internaţional, a desemnat Banca Comerciala Romana (BCR) ca "Banca Anului 2009" in Romania. Trofeul a fost înmânat reprezentanţilor BCR de către editorul sef, Stephen Timewell, în cadrul Galei Premiilor The Banker, care a avut loc la Londra, în seara zilei de joi, 3 decembrie 2009.

Desemnarea BCR drept cea mai bună bancă din România este determinata de performantele obţinute de BCR în 2008, precum si în 2009, în contextul unui mediu economic dificil, spune editorul The Banker, Brian Caplen. „Abordarea activă a BCR de sprijinire a clienţilor in administrarea optimă a finanţelor acestora în contextul crizei economice a contribuit la cresterea cotei de piaţă a băncii. Eficienta operatiunilor si calitatea buna a serviciilor oferite de banca au dat un impuls suplimentar - raportul cost-venit s-a imbunatatit cu mai mult de 15p.p. în 2008", spune editorul The Banker, Brian Caplen.

„Banca a avut totodata un rol major în accelerarea trecerii către servicii bancare electronice în România, strategia sa nefiind afectată de turbulenţele din sfera financiara si economica din ultimul an", a mai precizat dl Caplen.

Dominic Bruynseels, Presedinte Executiv al BCR, declara: „În materie de provocări, pot spune că am traversat o furtună din care iesim cu bine - dar inca este vreme rea! Ne-am păstrat luciditatea în contextul crizei si am stat cat mai aproape posibil de clienţii nostri. Trebuie sa le dam clientilor si mai multa atentie în condiţiile în care recesiunea continuă, cu speranta inceperii revenirii economice. Am ajutat mii de clienţi să îsi revizuiască planurile si cerintele de finanţare, oferind multora dintre acestia soluţii personalizate pentru a iesi la liman. Suntem apreciati în continuare drept cea mai de încredere bancă, lider de piaţă în România - iar criza a accentuat aceasta perceptie pozitiva."

În ceea ce priveste planurile de viitor ale BCR, dl Bruynseels subliniază strategia axată pe client a BCR, liderul pieţei bancare din România. "Este vorba despre eforturile colegilor nostri de a rămâne aproape de clienţi si de a-i asigura de întreaga noastră corectitudine si grijă faţă de situaţia în care se găsesc în acest context dificil; vorbim, de asemenea, despre o gestionare activă a riscului de credit si a recuperarii creantelor si de accentul pus pe eficienţă - facem toate acestea având in vedere evoluţia pe termen mai lung a afacerilor si interesele României" afirmă Dominic Bruynseels. Ne facem placere sa subliniem că Erste Group a primit trei premii în total în acest an: „Erste Bank and Sparkassen" din Austria si „Ceska Sporitelna" din Cehia au fost, de asemenea, desemnate „cele mai bune bănci" in ţările lor.

Premiul „Banca anului în România" a fost acordat de către un juriu alcătuit din reprezentanţi ai Directorilor Executivi si administratorilor mai multor companii britanice importante, ai editorilor de la „The Banker", sub coordonarea editorului sef Stephen Timewell. „The Banker" este o publicaţie lunară cu sediul în Londra, specializată pe sectorul bancar. Revista, parte a Financial Times Group, se adresează, în special, nivelurilor superioare de management si experţilor financiari. În sectorul bancar, revista este considerată a fi una dintre cele mai importante surse de informaţii de specialitate, iar clasamentele sale constituie puncte de referinţă la nivel internaţional.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,2 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 659 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.

Mai mult de 51.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.000 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 203,6 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 720,1 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,9%.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:

· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro

· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00

· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.

· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Pentru informatii suplimentare:
BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii