De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
03:12 24 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

COMUNICAT DE PRESA - Bilant 2015

ro

23 Dec, 2015 18:57 1902 Marime text
Bilant 2015 – Litoral şi Delta Dunării
 
 
Azi, 23 decembrie 2015, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat într-o conferinţă de presă bilanţul şi bugetul activităţilor de promovare derulate în acest an.
 
Succesul staţiunii Mamaia vine din implementarea taxei de promovare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm în ultimii 3 ani o strategie specială de promovare, care a inclus:
- stabilirea pietelor tinta (principale pieţe emitente de turişti către destinatie)
- participarea la targuri interne si internationale
- realizarea materialelor de promovare
- evenimente şi conferinţe externe de promovare
- proiecte speciale de Promovare
- calendarul de evenimente in statiune
- Ambasadori onorifici ai statiunii
- un program nou – CONSTANTA CITY BREAK
 
 
Declaratie Corina Martin, Presedinte Asociatia Litoral – Delta Dunarii: „Asociaţia Litoral – Delta Dunării este liderul organizaţiilor private de promovare din România, deţine o strategie proprie pentru promovarea destinaţiei şi în special pentru Mamaia, organizează şi susţine evenimente în staţiune, conferinţe şi evenimente proprii de prezentare internaţionale, încheie parteneriate cu companii aeriene, lucrează direct cu ambasadele, consulatele şi birourile de turism ale României din străinătate, realizează propriile campanii de promovare media în ţările pieţelor ţintă, încheie protocoale cu organizaţii, federaţii sportive, instituţii publice (ISU, Jandarmeria, Inspectoratul Şcolar Judeţean), administrează  singură un buget de promovare ca autoritate contractantă (similar autorităţilor publice) şi a devenit un model preluat la constituirea altor asociaţii de promovare şi dezvoltare a turismului din România.

În condiţiile în care noul Cod Fiscal a desfiinţat taxa hotelieră şi având în vedere că Autoritatea Naţională pentru Turism a epuizat banii atraşi din fonduri europene, introducerea unei Taxe de promovare rămâne singura soluţie pentru ca destinaţiile turistice să îşi constituie bugete de promovare care să fie colectate de primării şi date spre administrare asociaţiilor de promovare şi dezvoltare a turismului locale şi regionale din care şi primăriile trebuie să facă parte.

In acest context se dovedeşte eficienţa introducerii taxei de promovare a staţiunii Mamaia şi tocmai de aceea modelul nostru a fost preluat şi implementat de Primăriile Oradea şi Bucureşti.

In continuare suntem cea mai puternică organizaţie din turismul românesc în parteneriat public-privat şi continuăm să milităm pentru înfiinţarea Organizaţiei Române de Turism, după modelul asociaţiei noastre.”
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii