Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
11:29 22 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Boemo Handmade Jewelry Design

ro

23 Sep, 2013 23:01 3891 Marime text
Boemo.ro iti ofera posibilitatea de a iesi din banal, intr-o lume plina de bijuterii si accesorii handmade, lucrate manual de catre artisti pasionati de frumos (heartmade) si dragoste pentru arta. Iti punem la dispozitie o gama diversa de articole: coliere, bratari, inele, cercei, posete.

Web: boemo.ro
https://www.facebook.com/pages/Boemo/291650897573672

CUM COMAND?
 Comanda poate fi realizată direct online, 24/7, pe www.boemo.ro. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul "Pune în coș" al produselor dorite. Mergi la "Coșul meu" (pe coloana din dreapta a siteului) și click pe butonul "Finalizează" sau direct pe linkul "Coș de cumpărături"
 Mai departe trebuie să alegi una din cele 3 variante de mai jos(A,B sau C).
 A. PLASEAZĂ COMANDA FĂRĂ CONT:
> Click pe butonul "Comandă rapid".
> Completează câmpurile obligatorii
> Click pe butonul SALVEAZĂ.
> Alege metoda de plată (ramburs la primirea coletului / online cu cardul).
> Alege metoda de livrare.
> Click pe butonul "CONFIRM COMANDA".
 B. PLASEAZĂ COMANDA SI CREEAZĂ CONT:
> Click pe butonul "Creează un cont".
> Completează adresa de email.
> Alege parola contului (minim 5 caractere).
> Completează câmpurile obligatorii
> Click pe butonul SALVEAZĂ.
> Alege metoda de plată. (ramburs la primirea coletului / online cu cardul).
> Alege metoda de livrare.
> Click pe butonul "CONFIRM COMANDA".
 C. DACĂ AI CONT pe Boemo.ro tot ce trebuie să faci este să te loghezi în cont, să alegi adresa de livrare și metoda de plată. În cazul în care dorești ca produsele să fie livrate la o altă adresă decât cea completată la înregistrare puteți adăuga o nouă adresă.  După alegerea metodei de plată vei fi direcționat automat către sumarul coșului, unde trebuie să confirmi comanda apăsând butonul „Confirm comanda”. În cazul în care ai uitat parola, o poti reseta accesând linkul ”Ai uitat parola?”.
  
După finalizarea în mod corect a comenzii, vei primi automat, pe adresa de email furnizată, un email de confirmare. În interval de maxim 24 de ore, vei fi contactat telefonic de un reprezentant Boemo pentru confirmarea detaliilor livrării. Program de confirmare telefonica: Luni - Vineri 09:00 - 18:00.
Dacă întâmpini dificultăți / erori în plasarea comenzii online, te rugăm să ne contactezi pe email (contact@boemo.ro) sau la numărul de telefon 0762.288.599 pentru a îți oferi suportul necesar. 

 POLITICA DE RETURNARE

 În cazul în care intampini probleme legate de produsele comandate, nu ezita să ne contactezi pe adresa de e-mail contact @ boemo.ro, prin telefon la 0762.288.599 sau prin intermediul formularului din pagina de contact. Returnarea produselor se poate face în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primire, fără a fi necesară invocarea unui motiv specific. Produsele se vor returna în starea în care au fost livrate. Suma plătită va fi rambursată integral, excepție făcând costul de transport. Produsele nu trebuie să fi fost modificate în niciun fel din momentul primirii (dimensiuni, greutate, formă, culoare, etc).

INTREBĂRI FRECVENTE

 Cum ajunge comanda mea?
Produsele sunt livrate prin curier, imediat după confimarea comenzii prin telefon de către un reprezentant Boemo.
Care este modalitatea de plată?
1. Plata se poate face la livrarea comenzii, în sistem ramburs.
2. Plata online cu cardul, prin LibraPay.
 Unde livrăm?
Livrăm exclusiv pe teritoriul României. Pentru livrări în afara țării, te rugăm să ne contactezi în prealabil.
 Se percepe taxă pentru transport?
In lipsa unei campanii prin care se ofera livrare gratuita pe o perioada limitata de timp, taxele de livrare sunt GRATUITE în cazul comenzilor mai mari de 200 de lei. Pentru comenzile sub pragul de 200 de lei, costul fix de livrare este de 15 lei. Acest cost este vizibil și detaliat în detaliile comenzii. Exceptie fac adresele de livrare care presupun kilometrii suplimentari, conform zonei de acoperire Fan Courier. In cazul acesta se percepe o taxa variabila in functie de numarul km suplimentari.
 Există comandă minimă?
Pentru comenzile la care nu se utilizează voucher valoric nu există comandă minimă obligatorie. În cazul în care folosiți un voucher, vă rugăm să citiți cu atenție condițiile în care poate fi folosit.

Ti-a placut articolul?

Comentarii