Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
00:25 28 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Sănătate Mănâncă sănătos!

ro

28 Apr, 2015 00:00 448 Marime text
Luna mai este un bun prilej pentru a începe să îți reevaluezi stilul de viață. Mișcarea, hidratarea corectă și o alimentație bazată pe fructe și legume sunt aliații tăi. Fructele și legumele te ajută la dezintoxicarea necesară după Sărbători.
Ai o multitudine de variante: varză, varză de Bruxelles, broccoli, napi, păstârnac, morcovi, mere, portocale, mandarine, clementine și multe altele.

Clementinele

O singura clementină conține 60% din doza de vitamina C recomandata zilnic. Poate fi luată în poșetă, pentru o gustare.

Varza de Bruxelles

Este la fel de sănătoasă ca varza, broccoli și alte alimente-minune care luptă împotriva cancerului și inflamațiilor. În plus, toate sunt bogate în fibre, potasiu, vitamina A și C, fier și au puține calorii.

Morcovii

Au mai mult de 400% decât doza zilnică necesară de vitamina A. Pot fi o gustare excelentă care satisface pofta de dulce.

Păstârnacul

Este o legumă perfectă pentru gătit pe timp de iarnă. Conține fibre, vitamina C și potasiu.

Grapefruitul

Grapefruitul este un aliment foarte special. Consumat cu proteine, accelerează procesul de ardere a grăsimilor și astfel ajuta la slăbit. Grapefruitul conține și multe fibre, vitamina C și acid folic, dar și o cantitate impresionantă de licopen, substanță care previne tumorile și ne ferește de cancere (de piele, de plămâni, de colon, de sân).
Dr. Loti POPESCU


Sursa: Voceaconstantei.ro

Ti-a placut articolul?

Comentarii