De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
08:07 22 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Sănătate Alimente care alungă insomnia

ro

10 Mar, 2015 09:10 528 Marime text
Nu mai este o noutate pentru nimeni, din cauza agitaţiei permanente care ne înconjoară, multe persoane se confruntă cu insomnia. Aceasta poate fi tratată cu ajutorul alimentaţiei. Migdalele, spre exemplu, conţin magneziu, mineral care ajută nu numai la somn, dar şi la relaxarea muşchilor. În plus, migdalele conţin proteine, care menţin nivelul glicemiei stabil în timpul somnului. O banană mâncată înainte de culcare contribuie la relaxarea muşchilor, datorită cantităţii mari de magneziu şi de potasiu conţinute. Bananele conţin şi triptofan, substanţă pe care organismul o transformă în serotonină, dar şi melatonină, cei mai puternici hormoni calmanţi ai creierului uman.
 
Printre alte alimente care conţin triptofan se numără produsele lactate. Iaurtul, laptele şi brânza au proprietăţi somnifere, conţin calciu eficient în reducerea stresului şi stabilizarea fibrelor nervoase. Vişinele, de asemenea, stimulează în mod natural şi semnificativ secreţia de melatonină a organismului, ceea ce ajută la combaterea insomniilor. Consumul fulgilor de ovăz cu lapte contribuie la inducerea somnului, deoarece aceştia sunt bogaţi în calciu, magneziu, fosfor, silicon şi potasiu, nutrienţi cu cele mai semnificative proprietăţi somnifere. Ceaiul cald de muşeţel este, la rândul lui, un remediu natural eficient pentru insomnie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii