De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
23:28 24 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Serviciul Messenger oferă firmelor posibilitatea de a interacționa cu clienții lor

ro

14 Apr, 2016 00:00 580 Marime text
 
Compania Facebook a prezentat o nouă funcție a serviciului de mesagerie online Messenger, care va permite de acum înainte companiilor să interacționeze direct cu clienții lor pe platforma de comunicare.
 
Serviciul de mesagerie Messenger, care este folosit de obicei de utilizatori pentru a comunica cu rudele sau cu prietenii, oferă astfel clienților oportunitatea de a interacționa cu anumite companii prin intermediul asistenților virtuali controlați de programe de calculator, denumiți în limba engleză ''bots''. Această nouă posibilitate de comunicare este văzută deopotrivă ca o metodă potențială de a genera venituri pentru companii dar și pentru cei de la Facebook, scriu DPA și AFP.
 
Șeful Facebook Mark Zuckerberg a făcut o demonstrație despre cum poate fi folosită noua funcție pentru a cumpăra flori de pe un portal de profil sau pentru a fi avertizat despre un nou articol pe portalul online al CNN.
 
Tot mai mulți actori importanți din industria tehnologică pariază pe utilizarea ''bots''-ilor în serviciile de mesagerie online, progresul inteligenței artificiale permițând folosirea acestora mult mai interactiv, ajungând chiar până la simularea unei conversații cu o ființă umană, scrie AFP, citat de agerpres.ro.
 
În cazul de față al rețelei Facebook, acești ''bots'' vor fi capabili să trimită sau să primească prin intermediul Messenger texte, dar și imagini sau alt tip de conținut.
 
Aplicația Messenger are deja peste 900 de milioane de utilizatori. Cei de la Facebook mai dețin și aplicația de mesagerie WhatsApp, care are peste 1 miliard de utilizatori. Prin cele două platforme sunt trimise zilnic mai mult de 60 de miliarde de mesaje, în timp ce mesajele text de tip SMS trimise zilnic sunt de trei ori mai puține.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii