Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:54 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Program de lucru suplimentar la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Constanţa

ro

03 Dec, 2012 14:58 2191 Marime text

Pentru buna desfăşurare a exercitării dreptului de vot a cetăţenilor municipiului Constanţa la alegerile parlamentare din data de 9 decembrie 2012, cetăţenii trebuie să aibă actele de identitate în termen de valabilitate, nedeteriorate, în conformitate cu noul nume în cazul modificării stării civile, iar domiciliul şi/sau reşedinţă din actul de identitate să fie cele corespunzătoare listelor electorale pe baza cărora se va vota. În acest sens, pentru a face fata solicitărilor mari de intrare în legalitate cu acte de identitate pentru perioadele specifice manifestărilor prin vot, pentru ca cetăţenii să poată vota pana la sfârşitul zilei de duminica 9 decembrie 2012, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Constanta, şi-a suplimentat Programul de lucru cu publicul pentru perioada, luni 3 decembrie 2012 - duminică 9 decembrie 2012, după cum urmează:

Luni 3 decembrie - primiri documente orele 8.30 - 14.30, restituiri acte identitate 14.30-18.30.

Marţi 4 decembrie - primiri documente orele 8.30 - 14.30, restituiri acte identitate 14.30-18.30.

Miercuri 5 decembrie - primiri documente orele 8.30 - 14.30, restituiri acte identitate 14.30-18.30.

Joi 6 decembrie - primiri documente orele 12.30 - 18.30, restituiri acte identitate 14.30-18.30.

Vineri 7 decembrie - primiri documente orele 8.30-14.30, restituiri acte identitate 14.30-18.30.

Sâmbătă 8 decembrie - primiri documente şi restituiri acte identitate 8.00 - 16.00.

Duminică 9 decembrie orele 8.00-21.00 (după orele 18.00, Primiri documente doar pentru cărţi de identitate provizorii)


Locuitorii municipiului Constanţa care, dintr-un motiv sau altul, au întârziat să-şi ridice cărţile de identitate pentru care au depus cereri, la data programată, sunt rugaţi să o facă la o data ulterioară, în cadrul programului nostru de lucru suplimentar dedicat alegerilor din 9 decembrie 2012.


Va reamintim faptul ca, pentru depunerea documentelor necesare eliberării actelor de identitate, trebuie să aveţi documentele de stare civilă şi dovada adresei de domiciliu la dvs., şi în original, şi în copie. De asemenea este nevoie şi de prezenţa proprietarului spaţiului de locuit (sau se va prezenta un act notarial cu acordul proprietarului pentru a va stabili domiciliul în imobilul său). În lipsa unuia din documentele menţionate solicitanţii vor putea primi cărţi de identitate provizorii, valabile (max. 1 an) în aceleaşi situaţii ca şi cărţile de identitate (exceptând cazul trecerii titularilor peste graniţa României). Sediu pentru lucrul cu publicul se afla în CITY Park Mall la etajul II, în cadrul Centrului pentru Servicii Publice.

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii