Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:27 17 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Partea carosabilă a DJ391, degradată între Mereni și Cobadin

ro

12 Nov, 2015 07:41 1694 Marime text
Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, în această dimineaţă, nu sunt anunțate drumuri naționale sau autostrăzi cu circulația oprită din cauza vreunui eveniment ruier, nici probleme majore de fluență a traficului pe arterele principale.

Pentru a se permite realizarea unor lucrări, circulaţia rutieră va fi restricționată mâine, în intervalul orar 00.00 - 02.00, pe DN7 Bucureşti – Râmnicu Vâlcea, la kilometrul 123+ 730 de metri (în zona localității argeșene Valea Ursului). În acest răstimp, vor alterna intervale de 20 de minute, în care traficul va fi oprit cu intervale de 15 minute, în care circulația va fi permisă.

Până în data de 15 noiembrie 2015, traficul rutier pe podul de la Agigea, situat pe DN39, la poziția kilometrică 8+988, aflat în lucru, se desfășoară restricționat, fiind permisă exclusiv circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mică sau egală cu 5 tone, cu excepţia autovehiculelor destinate transportului de persoane şi a celor cu regim de circulaţie prioritară, atunci cand se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.

Ca urmare a deschiderii circulaţiei pe noul pod rutier situat la km 0+540 al Canalului Dunăre-Marea Neagră,conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone, care au ca destinaţie finală Portul Constanţa, pot utiliza următoarele rute:

Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud şi retur:

A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 - intrare Port Agigea - Constanţa Sud (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră) - Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Hârșova (DN2A) – Port Constanţa Sud şi retur:

A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 - intrare Port Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră) - Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Mangalia - Port Constanţa şi retur:

Mangalia - DN39 - Agigea - intersecţie DN39 cu DN39A - DN39A - intrare Port Constanţa.

Menţiune: peste aproximativ două săptămâni se preconizează că fi dată în folosinţă breteaua de conectare dintre noul pod rutier peste Canalul Dunăre-Marea Neagră şi DN39.

De asemenea, pentru alte destinaţii (în afara Portului Constanţa), autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone vor utiliza următoarele variante ocolitoare:

Pentru relaţia Bucureşti – Agigea – Mangalia şi retur:

A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38 (Topraisar - Agigea) – DN39 (Agigea - Mangalia) şi retur;

Pentru relaţia Bucureşti – Agigea – Negru Vodă şi retur:

A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) –DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38 (Topraisar - Negru Vodă);

Pentru relaţia Hârşova (DN2A) – Tulcea (DN22) – Agigea – Mangalia şi retur:

A4 (nod rutier Ovidiu – nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) –DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38(Topraisar - Agigea) – DN39 (Agigea - Mangalia) şi retur;

Pentru relaţia Hârşova (DN2A) – Tulcea (DN22) – Agigea – Negru Vodă şi retur:

A4 (nod rutier Ovidiu – nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) –DN3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN38(Topraisar - Negru Vodă) şi retur.

Mențiune: partea carosabilă a DJ391 este degradată pe unele porțiuni între Mereni și Cobadin.

Sursa foto: www.mondonews.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii