Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
10:44 30 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

ING va returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la alte bănci, după blocarea sistemului de ieri

ro

11 Sep, 2016 12:05 1065 Marime text
După ce ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât și serviciul Home'Bank, au fost indisponibile ieri, timp de mai multe ore, pentru clienții băncii, din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor, ING România va returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci, efectuate, sâmbătă, de către proprii clienți.

Tot aici, banca va suporta costurile adiționale generate de indisponibilitatea plăților cu cardul, informează Agerpres.
În același timp, banca precizează că blocajul serverelor băncii și sistemul de stocare a datelor a fost provocat în urma unui test planificat efectuat în centrul de date al ING, pentru sistemul de stingere a incendiilor.

„Sâmbătă, 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever și neașteptat mai multe servere și sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13:00. Au fost afectate toate serviciile conectate sistemului de stocare a datelor, respectiv tranzacții cu cardul, operațiuni la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare și website-ul www.ing.ro. În consecință, o mare parte din tranzacții nu au putut fi procesate și comunicarea cu clienții a fost întârziată (...) Ne cerem scuze, încă o dată, pentru situațiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienții noștri și ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate. Astfel, vom returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci efectuate ieri. Avem, de asemenea, în vedere acoperirea costurilor adiționale generate clienților afectați de indisponibilitatea plăților cu cardul. În ciuda acestui incident excepțional și fără precedent în istoria ING România, prioritatea noastră rămâne asigurarea de servicii financiare la nivelul înalt de așteptări cu care ne-am obișnuit clienții de-a lungul anilor', se arată în comunicarea băncii.


Citește și: ING - Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home'Bank sunt indisponibile

Ti-a placut articolul?

Comentarii