23:01 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

NASA dezvăluie ce ne aşteaptă Când vom descoperi forme de viaţă extraterestră

05 Jul, 2015 08:37 2169 Marime text
NASA a început să studieze sistemele planetare din jurul altor stele utilizând la început telescoape terestre. Cercetătorii de la NASA afirmă că oamenii vor descoperi forme de viaţă extraterestră în următorii 20 de ani.

Potrivit descoperă.ro, cele 100 milioane de sisteme solare din galaxia noastră sunt capabile să susţină forme de viaţă extraterestră, spune una dintre predicţiile "conservatoare" formulate de savanţii de la NASA. Kevin Hand, astronom NASA, susţine că oamenii vor găsi forme de viaţă extraterestre în următorii 20 de ani, iar acestea au cele mai mari şanse să se afle în afara Sistemului Solar.

Cu ocazia unei discuţii publice organizate luni la Washington, NASA şi-a prezentat programul de căutare a vieţii extraterestre în Univers prin intermediul unor telescoape actuale şi viitoare. "Vreţi să ştiţi dacă noi, cei de la NASA, credem că există viaţă dincolo de Terra?", a spus Charles Bolden, fost astronaut şi actualul director al NASA. "M-aş aventura să spun că cei mai mulţi dintre colegii mei prezenţi astăzi aici sunt de părere că este improbabil ca în vastitatea nelimitată a Universului oamenii să fie singuri", a adăugat el.

Sursa: Evz.ro