Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:10 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Atenție, șoferi! Reîncep lucrările pe Podul de la Agigea. Cum se va circula și ce rută alternativă aveți

ro

28 Feb, 2017 20:18 3157 Marime text
catalin homor seful cnair pe santierul podului vechi de la agigea va fi deschis traficul 616029Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România anunţă participanţii la trafic că, în perioada 1 martie - 27 aprilie, Antreprenorul va relua lucrările rămase de executat la Podul de la Agigea.

Astfel, se vor executa lucrări de frezare asfalt, turnare beton de egalizare, înlocuire hidroizolație, turnare și compactare asfalt, vopsitorie parapet, etc.

Ca urmare a execuției acestor lucrări, în perioada 1 martie - 27 aprilie circulaţia rutieră se va restricționa  pe podul de la Agigea, pe calea Agigea - Constanța.

Traficul pe pod se va desfășura astfel:
  • pe calea de deplasare Constanța - Agigea, în ambele sensuri, pe câte o bandă de circulație;
  • viteza de circulație va fi limitată la 50km/h pe toată lungimea podului;
  • pentru autovehiculele cu MTMA>10t se impune păstrarea distanței de 80 m între ele, conform indicatoarelor montate pe teren, în vederea evitării supraîncărcării podului.
Pentru evitarea ambuteiajelor participanții la trafic pot utiliza ca rută alternativă:

Nod rutier A4 ( intersecţie cu DN 39 ), Agigea - A4 ( intrare port Constanţa Sud ) - podul nou peste Canal Dunăre Marea Neagră - bretea acces la DN 39  (Eforie Nord - Agigea) - DN 38 ( Agigea - Negru Vodă).

În cursul anului 2016 Antreprenorul a finalizat înlocuirea hobanelor, traficul fiind redeschis în data de 30 noiembrie 2016.

Compania își cere scuze participanților la trafic pentru disconfortul creat și îi roagă, în același timp, pe conducătorii auto să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii