Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:30 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sondaj de opinie Sunteţi mulţumiţi de modul în care au gestionat autorităţile de la Constanţa codul portocaliu?

ro

18 Jan, 2016 00:00 3644 Marime text


Intrarea în vigoare a codului portocaliu de viscol şi ninsoare a fost anunţată cu mai bine de 24  de ore înainte. Pe toate posturile de televiziune şi de radio, reprezentanţii autorităţilor locale şi ai instituţiilor abilitate să intervină în astfel de situaţii anunţau că au elaborat diverse planuri de acţiune, utilajele sunt în stand-by, iar stocurile de materiale antiderapante au fost asigurate. Şi totuşi, la scurt timp după intrarea în vigoare a codului portocaliu, evenimentele nedorite au început să se producă. Autoturisme înzăpezite sau care au derapat din cauza poleiului, drumuri acoperite de nămeţi şi închise, zeci de localităţi fără curent electric şi apă potabilă, iar lista ar putea continua. În acest context, inevitabil, apare o întrebare la care aşteptăm să ne răspundeţi, în baza propriilor experienţe trăite în localităţile dumneavoastră. 
 
Sursa foto: Facebook Cernavodă
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • viovis 19 Jan, 2016 20:48 Am venit de la Brasov spre C-ta ,exact cand era codu in vigoaredesi zapada era peste tot ,pana la urziceni super bine drumul curat soseaua neagra,la Urziceni surpriza drumul inchis de politie.Am intrebat daca ne da drumul ,daca se face convoi cu sararita sau lama in fata, raspunsul a fost ;nu stim ,dac vine lama facem dar daca nu vine ,nu va dam drumu am sunat la infatrafic(cnadr) nustiu nici ei ,am strigat un pic sa auda cine trebuie(politiacare bloca drumul) 20de minute mai tarziu se da drumul la coloana cu masina de politie in fata .fara lama sau utilaj de la CNADR .DRUMUL CATRE SLOBOZIA CURAT DAR NU SA DAT CU SARE SAU NISIP DECI ERA PATINOAR,DAR FARA ZAPADA. LA Slobozia spre Drajna ,politaiu citez(va dau drumul pe propia raspundere)ok ne-am adunat toti am facut convoi(noi cetateni) am plecat 18 kmspre Drajna,surpriza drumuluscat nu era zapada dar iar nu sadat CU NIMIC(SARE,NISIP) ajungem la Drajna .Spre Calaras ca sa luam a2 politia a inchis drumul(nici o surpriza),incercati pe drumul vechi zice politaiu intre politai si politaii dinspre fetesti pe drumul vechi 40 de metri distanta dupa colt.Nu se poate e inchis e blocat , ok asta e,cu copii dupa noi am ales sa luam doua camere la motelu de la Drajna.Dimineata intrebam din nou .Se face convoi cu lama in fata,se pleaca pina la 12;00.sa stim predam camerele ,prelungim.Raspuns de agent principal:poate la 12 noaptea.ok resemnat dau pe radio ascult stiri ,copii,sotiile la restaurant la caldura la 11;40 surpriza ajunge coloana de la Lehliu si trece in viteza spre fetesti,hop repede in masini si plecam in coloana spre Fetesti DRUMUL LA FEL CURAT DAR NU SA DAT CU NIMIC (NISIP,SARE),DECI POLEI VIEZA 30-40KM/ORA.LA FETESTI DRUMUL CU ZAPADA (ZAPADA NU POLEI)3-5 CM PLECAM SPRE CONSTANTA ,coloana sa rupt fiecare pe unde poate(pe autostrada bine inteles)DELA INTRARE IN JUDET ZAPADA LA FEL 3-5CM PE CAROSABIL DAR NEAGRA(SA DAT SU MATERIAL ANTIDERAPANT)DECI DUPA 3-4 KM IN JUDET DRUMUL DEVINE NEGRU ZAPADA TOPITA -4G CELSIUS APA DE PA ZAPADA TOPITA CURGEA LA VALE .....................VITEZA CRESTE LA 130 KM/ORA...........................DA BRAVO AUTARITATILOR CONSTANTENE...................RUSINE CNADR RUSINE POLITIA SI AUTORITATILE URZICENI FETESTI ....................DA SUNT MULTUMIT ESTE RASPUNSUL MEU MOTIVAT DE RELATAREA DE MAI SUS
  • botoaca 19 Jan, 2016 20:43 Este o rusine sa dai cu sare la ora 8 dimineata. Asta spune tot. Fara comentari!
  • alexe 19 Jan, 2016 16:38 Nu am cum sa fiu multumit. Consider ca ar trebui ISU dotat cu tehnica si oameni, sa fie finantoti de catre stat, iar acestia sa isi faca treaba. Nu licitatii, firme private care incaseaza banii si nu fac mai nimic. Nu licitatii masluite pe care le castiga ”firmele de casa”. Ajunge cu aceasta mizerie, inainte de 1989 erau ierni mai aspre si nu erau problemele de acum, in conditiile in care nici tehnica nu era asa avansata.